mandag den 20. maj 2013

Lillies top i Merci

Da jeg lige havde fået det fine garn, Merci hjem, var Mai så sød at strikke en lille babyvest i farven hindbær [2010]. Og jeg synes den blev så yndig.

Vesten er Lillies top fra Lene Holme Samsøes smukke bog "Babystrik på pinde 3". Alt er bare så appetitligt i den bog, og hvis jeg selv havde nogle unger (og var en ørn til at strikke!), ville jeg have lyst til at lave det hele! Bogen koster 129,- og kan købes lige her.

I min butik er Arwetta, Indiecita og også det nye garn Merci velegnede til opskrifterne. Her til sommer, hvor uld kan være lidt varmt, synes jeg, blandingen af uld og bomuld fungerer super fint. Det er blødt og dejlig let, og kommer i de lækreste pastelfarver. Et ngl. koster 35,- og rækker langt. Til den lille vest blev der kun brugt 50 g.

God fornøjelse - og god pinse :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar