fredag den 16. august 2013

Babyvest i Arwetta

Omkring juletid sagde jeg det højt i butikken: I 2013 vil jeg blive bedre til at strikke!
Det er ved at være 20-25 år siden jeg sidst prøvede kræfter med disciplinen - og med lidt vekslende resultater.

Jeg startede året med at ville strikke en færøsk stjernesweater a'la Sarah Lund, men måtte snart erkende at det alligevel var en tand for optimistisk! Jeg gik i lang tid rundt og tog tilløb, og mine projekter blev gradvist skaleret ned, indtil vi var nede i babystørrelse. Jeg endte med den klassiske babyvest fra Lene Holme Samsøes fantastiske bog: Babystrik på pinde 3. Og helt ærligt; det gav mig lidt af en optur. Det lykkedes uden de helt store problemer - og jeg synes egentlig det er meget sjovt.

Opskrift: Babystrik på pinde 3
Garn: Arwetta lys brun melange
Strikkepinde: Addi nr. 3,0 - 60 cm

Nu vil jeg gå i træningslejr!

Ha' en herlig fredag :)

6 kommentarer:

  1. Godt gået Camilla. Selvfølgelig kunne du!

    SvarSlet
  2. Rigtig godt gået. Den er rigtig sød :)

    SvarSlet
  3. Hvor er den blevet fin :)

    SvarSlet
  4. Hvor er den fed :-) Skøn farve :-)

    SvarSlet
  5. Den er super flot. Den kan du godt være stolt af!

    SvarSlet
  6. Hvor er den fin - har prøvet at gå i gang med den- men har ikke noget garn der passer - så på søndag må jeg i gang :)

    SvarSlet